Întrebări Frecvente

Livrări

Ce metode de livrare folosiți?

În mun. Iași și localitățile limitrofe (Valea Lupului, Rediu, Hlincea, Lunca Cetățuii, Horpaz, Valea Adîncă, Miroslava, Balciu, Valea Ursului, Uricani) folosim propria noastră flotă. Costul livrării de 10RON este suportat de noi la comenzi mai mari de 65RON.

Poți opta să ridici coletul tău de la sediul Beer Barn din str. Anton Șesan (vis-a-vis de Amazon) de Luni – Vineri între 10.30 – 18.30 și Sâmbătă între 10.30 – 16.00. Duminica doar livrări la domiciliu pe raza zonei metropolitane Iași.

În restul țării llivrăm prin intermediul Cargus sau Sameday costul fiind de 20RON. Pentru comenzi de peste 199 RON livrarea este gratuită.

În cât timp voi primi coletul?

Comenzile făcute până la ora 16.00 în zilele de Luni-Vineri vor fi pregătite pentru livrare în aceeași zi, iar cele primite dupa 16.00 vor fi trimise a doua zi, iar comenzile făcute după ora 16.00 vineri, vor fi transmise către curier în următoarea zi de luni. Durata livrării de către curier este de 48 ore.

În Iași livrăm în max. 1 oră de la confirmarea telefonică a comenzii sau la o oră stabilită cu tine. Acest termen poate suferi modificări cauzate de trafic sau număr mare de comenzi. Termenul exact al livrării îți va fi comunicat la telefon.

Livrați în afara țării?

Specificul produsului nostru dar și legile în vigoare nu ne permit să livrăm decât pe teritoriul național al României.


Plăți

Care sunt metodele de plată disponibile?

Poți opta să plătești cu cardul direct pe site-ul nostru sau ramburs (în Iași cash sau card) direct curierului la livrarea coletului. Dacă ești în Iași și dorești să ridici coletul personal poți achita la sediu atât numerar cât și cu cardul.

Pentru comenzi mai mari de 3300 RON TVA incl. nu putem accepta plata ramburs.


Comenzi și Retururi

Cum comand?

In momentul in care ai găsit un produs pe care dorești să-l achizitionezi, apasă pe butonul Adauga in cos. Vei fi apoi directionat automat catre pagina de vizualizare a Cosului de cumparaturi, unde ai optiunea sa vizualizezi lista de produse existente in cos, sa modifici cantitatile pe care doresti sa le achizitionezi sau sa renunti la unul, mai multe sau toate produsele introduse in cos. Pentru a te intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, actioneaza butonul Continua cumparaturile.

Pentru a finaliza comanda, apasa pe butonul Trimite comanda. In cazul in care esti client nou, în procesul de comandă vei completa un formular de inregistrare pentru a-ti crea un cont. Acest proces nu-ti va rapi mai mult de 2 minute, dupa care vei putea finaliza comanda. In cazul in care informatiile pentru plata sunt diferite de informatiile pentru expediere, selecteaza optiunea Livrezi la o altă adresă si introduce informatiile dorite.

Pentru a plasa comanda, selecteaza metoda de plata pe care o preferi si foloseste campul Note comanda, care iti permite sa trimiti eventuale informatii suplimentare. Dupa ce te-ai asigurat ca esti de acord cu Termenii si Conditiile practicate, apasa butonul Plasează comanda pentru a trece la pasul urmator.

In functie de caracteristicile comenzii tale si de optiunile disponibile, este posibil sa ti se solicite apoi alegerea unei anumite metode de livrare, careia ii pot fi asociate anumite costuri de transport. Vei putea vizualiza valoarea costurilor de livrare inainte de finalizarea comenzii.

Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa iti creezi un cont de utilizator. Acesta va fi creat dupa ce ai adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi in procesul de finalizare a comenzii.

Pot modifica o comanda lansată?

In cazul in care doresti sa modifici o comanda, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact de pe site sau la telefon 0754 80 90 80 in intervalul orelor de lucru. Te rugam sa precizezi si ID-ul comenzii, pe care il poti regasi in sectiunea Contul Meu.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Poti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Comenzi din Contul Meu.

Cum pot returna o comandă?

Poți retruna produsele comandate în termen de 14 zile calendaristice, cu invocarea unui motiv solid și suportând costurile de livrare, returnând și ambalajul original alături de documentele care care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, îți vom rambursa suma in maxim 30 (treizeci) de zile din momentul primirii produselor returnate. Suma va fi returnata dupa cum urmează:

– pentru Comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

– pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs -> prin virament bancar;

Daca produsele sunt returnate intr-o stare deteriorata (ambalaj uzat, documente lipsă), bunurile sunt considerate deteriorate și ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produselor in stadiul initial, dupa caz. Vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre tine.